فک و فامیله داریم
نوشته شده توسط : sajad

 .:: فک و فامیله داریم ::.

زنگـ زدم مامــــی
مـــن: مامان بـــرا تولـــــــد بابا چــــی بگــیرم ؟؟؟؟
__ نمیدونـــم مامان میخـــوای از این ماهیتــابه پیــرکــسا بگــیر آخـــــــه این دستش شیکس نداریـــــــــم دیگـــه
مـــن : مامان جووون بــــرا تو کـــه نمیخوام بگـــیرم!!! میگیـــرم برا بـابـا
__ چـــه میدونــــــــــم مامان هرچـــــی خودت دوس داری بگیر !! یـــه سرویس چینـــــی دیدم یارو تخفیفـــ ۳۰% میده آدرس بدم بـــــری بگیری؟؟؟؟
مــــــن : عـــــه مامان ســرویــس چینــــــــی ؟؟؟ بـابـا؟؟؟
__ پـس یـــه جــُـف جـورابــ بخـــــــــر براش icon biggrin فک و فامیله داریم
مـــن : هـــه!!! مرســـی از مشاورتـــــــون عشقـــم icon wink فک و فامیله داریم
__ بازم میگــــم بــــذا آدرس بــــدم اون ســــرویس چینـــــیرو بخــــر !!! آخـــــه تو نخـــــــری خودش باس از جیبــ مبارکش بـــــده icon biggrin فک و فامیله داریم
مامانـه باهــــــــــــــوشــه داریـــــــــــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟

.:: فک و فامیله داریم ::.

باهزارزحمت پول شهریه ثابتو جورکردیم واریز کردیم تو حساب دانشگاه تا انتخاب واحد کنیم همینکه داشتم انتخاب واحد میکردیمو مشغول ثبت دروس بودیم یهومامانم اومد مودمو خاموش میگم چرااینکارو کردی میگه فک کردم لازمش نداری دوباره کانکت شدیمو رفتیم تو سایت دانشگاه تا اومدیم انتخاب واحدکنیم بااین جمله مواجه شدیم”به علت بدهی قادر به انتخاب واحدنیستید”
آخه مامان گلم نمیشد اول بپرسی بعد مودموخاموش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

.:: فک و فامیله داریم ::.

میگم رضاجون میخام سوتی هاتو همه رو بذارم تو Joke4u
آقا از دیروز به بهونه دندون درد حرف نمیزنه .
رفیق سوتی نده ست که من دارم.
راستی یه نسبت دور فامیلی هم داریم
فک و فامیله داریم

.:: فک و فامیله داریم ::.

آقا ما خانوادگی از سوسک میترسیم…
ی رو صب من تو تخت دارزکشیده بودم، هوا سرد بود و مامان مام طبق معمول بخاری رو ته کشیده بود و من داشتم میلرزیدم. تو فکر انتقام…
یهو شرو کردم الکی جیغ داد که آی سوسک، مامان بدو سوسک. حالا میره گم میشه معلوم نیس چندتا بچه بذاره بدو بیا بکشش..
مامان بنده خدا هی از اون ور می گف من میترسم، من از اینور بیشتر دادو بیداد میکردم.
دیگه بالاخره بعد ۵ دیقه راضی شد. مگس کش به دست و با کلی ترس و لرز اومد تو اتاق. دید من دارم میخندم icon smile فک و فامیله داریم ))
هیچی دیگه با همون مگس کش دو سه تا زد تو سرم و رفت بیرون!!!!
کلن وضیت من تو اون لحظه icon neutral فک و فامیله داریم

 



:: موضوعات مرتبط: فک و فامیل داریم؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: